25 Ekim 2018 Perşembe

# cinder # Cress

LEVANA_BİR AY GÜNLÜĞÜ KİTABI YORUM

Merhaba kitap kurtları😊

Bugün Ay günlükleri kitabında ki kötü kraliçemiz Levana'nın yaşamını anlatan Levana kitabını yorumlayacağım.

Ön ve arka kapak yazısını şuraya bırakıyorum👇😊😊


Ayna, ayna, söyle bana benden güzeli var mı dünya'da? Ya da Ay'da...

İki gezegen arasında aşklarını ne kadar sürdürebilirlerdi kİ?Daha doğrusu, bir gezegen ve Ay arasında. Ya da her neyse. 

Saf kötülüğün bir adı var. Aldatıcı maskelerin ardında gizleniyor ve gücü eline geçirmek için "büyü"sünü kullanıyor. Peki ama Kraliçe Levana kim? Yolu Cinder, Scarlet ve Cress'le kesişmeden yıllar önce, Levana'nın çok farklı bir hikâyesi vardı. Daha önce hiç anlatılmamış bir hikâye... Şimdiye kadar.

New York Times çoksatarı yazar Marissa Meyer, Levana'da büyüleyici kötü karakterinin geçmişini anlatıyor. Aşk ve savaş, ihanet ve ölüm üzerine unutulmaz bir hikâye. Üstelik "Ay Günlüğü" serisinin heyecan dolu final kitabı Winter'ın giriş bölümleri de sizi bekliyor.
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı: 216

Öncelikle bu bir ara kitap 4.kitap değil.Levana'nın geçmişini neden Cinder'ı öldürmeye çalıştığını,Winter'ın babasıyla nasıl evlendiğini, Winter'ı görüyoruz. Levana özünde iyi bir karakter değil.Kin dolu bir ailede yetişmiş sevginin ne olduğunu bilmeyen aşkın bile kaba güçle elde edilebileceğini sanan bir karakter.Aslında bunlar ailecek deli.Güçleri yüzünden sarhoş olmuş tek düşündükleri kendi istekleri olan kişiler.Ailesi ölünce aklı beş karış havada kötü kalplilikte Levan'yı geçen ablası tahta geçiyor.Üstelik sorumlulukları umrunda değil.Levena ise yönetme arzusu olan bir genç kız.Ablasının aksine oldukça bilgili ve hevesli.Ama daha önce dediğim gibi gözlerini o kadar çok hırs bürümüş ki her şeyi onlar için yaptım dediği halkını bile düşünmüyor.Winter'ın babasına ise hastalıklı bir şekilde aşık.Ben Levana'dan hala nefret ediyorum kitap bende onu sevecek bir etki bırakmadı.Oysa ki Kupa kraliçesi'ne sonuna kadar hak vermiştim.😊Kitap bende ayrıca Winter kitabı için oldukça merak uyandırdı.Zaten ilk 4 bölüm kitabın sonuna eklenmiş.Son kitap için sabırsızlanıyorum.

Siz kitabı okudunuz mu? Kitap hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Us @soratemplates