25 Ekim 2018 Perşembe

# alışveriş # alisveris

OKU-OKU KİTAP ALIŞVERİŞİ

Merhaba kitap kurtları😊

Yeni bir alışveriş degerlendirmesi yapacağım.
Genelde BKM kitaptan alışveriş yapıyorum bunun en büyük sebebi kargonun genelde bedava olması ve kredi kartına peşin fiyatına taksit fırsatları. Oku okudan istediğim bir kitap indirime girdiği için alışveriş yaptım.

Genel olarak fiyatlar ortalama, diğer sitelerle aynı. Ancak her sitenin her ay kendine göre indirimleri oluyor. Kitaplarım kısa sürede elime ulaştı. Tertemiz di, iyi paketlenmişti, ne bir kırışıklık ne bir kıvrılma vardı. Ayrıca küçük  bir poşetin içinden kahve ve ayraç lar çıktı.Ben siteden memnun kaldım, güvenilir hızlı, temiz. Tek sorun kargo. Kargo 75 TL ve üzerine bedava.. 50 bile degil😣 Bu durum bence büyük bir sorun. Her zaman yüklü alışverişler yapmıyoruz sonuçta. Kargo sorunu olmasa her zaman kullanacağım bir site olabilirdi. Ancak yüklü bir alışverişe kadar ya da istediğim bir kitap çok avantajlı olmadığı sürece bir daha  kullanacağımı sanmıyorum. Yine de güvenlimi, önerirmisin derseniz o konuda endişeniz olmasın ben bir sorun yaşamadım.

Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sevgiyle kalın.😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Us @soratemplates