28 Şubat 2021 Pazar

# 2 # alışveriş

CEHENNEM (Providence Üçlemesi 2)JAMİE MCGUİRE



Merhaba, uzun bir aradan sonra tekrar sizinleyim.Bugün Araf ile başladığımız maceraya cehennem ile devam edeceğiz.




Nina Grey, şeytanlarla yaptığı savaşın yaralarını yeni yeni sarıyordu. Geçmişte olanlar çok uzakta kalmış gibiydi. Hem okuluna devam ediyor hem de babasından kalan şirketin başına geçmek için hazırlanıyordu. Her şey normale dönmüştü, geceleri gördüğü kâbuslar dışında...

Nina ve nişanlısı Jared için bu kâbusların tek bir anlamı vardı: Yaklaşan tehlike ve Şeytanlarla yapılacak olası bir savaş… Tatlı Bela'nın yazarı Jamie McGuire, Providence üçlemesinin ikinci romanı Cehennem'de hem içinizi ısıtacak hem de tüylerinizi diken diken edecek!
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa sayısı:352


Providence serisinin ikinci kitabı olan Cehennem'in konusu ilk kitap Araf'a göre daha fazla oturmuş ve akıcıydı. İlk kitapta kitabın ana konusu olan melekler, şeytanlar , cennet ve cehennem konuları üstün körü anlatılmış karakterler tam oturmamıştı. Bu kitapta ise tam tersi ilk sayfalardan itibaren hiç bitmeyen bir macera vardı. Şeytanlar hakkında daha fazla bilgiye sahip olduk ve ilk kitapta aydınlatılmayan bazı konular açığa kavuştu. Claire ve Ryan arasında ki ilişki Nina ve Jared ilişkisinden daha samimi geldi diyebilirim. Genel olarak ilk kitaba göre daha başarılı buldum. Tek sorun Sasha karakteriydi, Nina'nın pozisyonunda ki birine davranışları çok saçmaydı olmasa da olurdu diye düşünüyorum. Üçüncü kitap olan Cennet kitabında melekler hakkında daha fazla bilgiye ulaşacağımızı ve konunun tamamen oturacağını düşünüyorum.

Ben Providence üçlemesini İlknokta.com adresinden bir kampanya ile 3 kitap 20 tl gibi bir fiyata almıştım. Gerçekten çok uygundu. Kampanyaları takip edebilirsiniz.

Sizin kitap hakkındaki görüşleriniz neler? Aşağıya yorum olarak ekleyebilirsiniz.👇💞😍😊Serinin son kitabında görüşmek üzere✋😍😀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Us @soratemplates