6 Ekim 2018 Cumartesi

# cinder # CİNDER

KALPSİZ-MARİSSA MEYER KİTAP YORUMU

Merhaba kitap kurtları😊

Bugün Ay günlükleri serisi yazarı Marissa Meyer'in seriden bağımsız kitabı Kalpsizi yorumlayacağız.😊

Kitap bu sefer bizi Alice harikalar diyarına doğru yola çıkarıyor.Doğrusunu söylemek gerekirse her ne kadar Alice benim en sevdiğim masallardan biri olsa da daha önce kitabını okumadım 🙈Ancak bu kitaptan sonra Alice dünyasına dair her şeyi okumak istedim her bilgiyi edinmek. Film ve animasyonlar yetmedi😊En kısa zamanda kitabını da okuyacağım. Şimdi gelelim Kalpsiz kitabına. Öncelikle kitabın ön ve arka kapak yazısını aşağıya bırakıyorum.👇👇😊



Harikalar Diyarı’nda dehşet saçmasından ve kötü namlı Kupa Kraliçesi olmadan- önce, yalnızca âşık olmak isteyen bir genç kızdı.
Müzmin bekâr Kupa Kralı’nın gözdesi ve Harikalar Diyarı’nın en çok arzulanan genç kızlarından biri olsa da Catherine’in bambaşka bir tutkusu vardı. Tatlılar! Yetenekli bir pastacı olarak tek isteği, en iyi arkadaşı Mary Ann’le birlikte bir pastane açmaktı. Ama annesine kalırsa, yakın gelecekte kraliçe olacak genç bir kadın için böyle bir hayal çok yersizdi.
Derken Cath, yakışıklı ve gizemli kraliyet soytarısı Jest’le tanıştı. İlk kez gerçek aşkın çekimine kapıldığını hissetti. Kral’a karşı gelmek ve ailesini kızdırmak pahasına, Jest’le aralarında başlayan yoğun ve gizli flörte kendini bıraktı. Cath, kendi kaderini yazmaya ve aşkı kendi kurallarıyla yaşamaya kararlıydı. Ancak büyü, delilik ve canavarlarla dolu bir diyarda, kaderin başka planları vardı.
-New York Times çoksatarı yazar Marissa Meyer-
“Ay Günlükleri”nden sonraki ilk bağımsız romanında, okuru bu kez, Alice Harikalar Diyarında efsanesinin öncesine götürerek büyülüyor.
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı : 542

Kitap Alice 'i değilde Kupa kraliçesinin nasıl bu kadar nefret dolu,cani bir canavara dönüştüğünü konu alıyor. Catherine benim çok sevdiğim bir karakter oldu.Tek hayali harikalar diyarının en sevilen pastanesini açmak olan neşeli,kalbi sevgi dolu bir genç kız ve tek amacı kızını kralla evlendirmek olan bir anne. Aslında Catherine ailesine çok düşkün.Başına ne geliyorsa  bu yüzden geliyor zaten. Catherine hayallerinin peşinden mi gidecek, her şeyden vazmıgeçecek?Ve Jest sen ne güzel bir karaktersin. Sizin aşkınız ne sevimli bir aşk.😊Eğer kitabı daha okumadıysanız tavsiye ediyorum ben kitabın devamı olmadığı için çok üzüldüm o derece beni içine çekti.Artık en sevdiğim masal karakteri şüphesiz Kupa kraliçesi. Sonuçta her kötünün arkasında taşıyamadığı yükler vardır ve bu yola girmeye zorlanmıştır.Gerçi bazıları sebepsizce bir nefretle dünyaya geliyor örneğin Levana😐

**Spoiler**

Jest ölümünle sadece Catherine değil bende kalbimi kaybettim.O kadar üzüldüm ki kitabın sonuna kadar hep bir ümit dirilmeni bekledim.Tabi ki öyle bir şey olamazdı sonuçta bu Kupa kraliçesinin doğuşunun hikayesi.Saf öfke ve tutkunun. Bir ümit kitabın devamı çıkmış mı,çıkacak mı diye araştırdım hatta.Ama tek kitap ne yazık ki. Gerçi devam etse büyüsü bozulur muydu kitabın bilemem.😏
 Catherine'in geldiği son noktanın kelimelere dökülmüş halini bırakıyorum buraya.Kitabın ilk sayfasında yazıyor.
"Kupa kraliçesini kendi kendime yönetilmez tutkunun cisimlenmiş hali olarak resmettim. Kör ve amaçsız bir öfke."
-Lewis Carroll-

Sizin kitapla ilgili söylemek istedikleriniz var mı?Hemen şuraya yazabilirsiniz.😊👇



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Us @soratemplates