6 Ekim 2018 Cumartesi

# biraygunlugukitabi # Biraygünlüğükitabı

Scarlet-Bir Ay Günlüğü Kitabı

Merhaba kitap kurtları 😊

Bugün sizlerle bir ay günlüğü kitabının daha üstünde duracağız 😊

İkinci kitap olan Scarlet bizi kırmızı başlıklı kızın hikayesine götürüyor.Öncelikle hemen alta kitabın ön ve arka kapak yazısını koyuyorum 👇👇😃







Mekanik ustası sayborg Cinder hapishaneden kaçma planları yapıyor ancak bunu başarabilse bile dış dünyanın tehlikelerine karşı kendini nasıl koruyacak?

Dünya’nın diğer ucunda, Scarlet Benoit’nın büyükannesi günlerdir kayıp. Scarlet büyükannesini bulmasına yardımcı olabilecek bir sokak savaşçısı olan Wolf’la tanıştığında, başta bu yabancıya güvenmekte tereddüt ediyor. Ne de olsa sokaklar ‘kurt’larla dolu!

Yolları kesişen Scarlet, Wolf ve Cinder birlikte esrarengiz bir maceraya atılırken onları bekleyen yeni bir gizemden habersizler. Şimdi üç masal kahramanı da Ay Ülkesi kraliçesinin hep bir adım önünde olmak zorunda. Çünkü kötü kalpli kraliçe, yakışıklı prensi kendi kralı ve esiri yapmak için elinden geleni ardına koymayacak.


“Sayborglar arasında bir beyaz atlı prens.”
-The Wall Street Journal-

Sayfa Sayısı : 272

Serinin ikinci kitabı Scarlet ile devam ediyoruz maceraya.Kitap ilk Cinder gibi hatta daha fazla beni içine çekti.Öncelikle yazarın anlatımı çok akıcı.Kitap Scarlet adlı karakterimizin babaannesinin kaçırılması ile başlıyor. Scarlet babaannesinin kaçırıldığına kimseyi ikna edemiyor. Bir anda yıllardır görmediği babası ortaya çıkıyor ve işler daha da karmaşık hale geliyor. Wolf ise tam bu anda hikayemize dahil oluyor. Scarletimizin babaannesine ulaşabilmesi için tek şansı yakışıklı,ürkütücü,garip ve sevimli Wolf. Tabi ki maceramız boyunca Scarlet üzerinden kırmızı şapkalı ceketini hiç çıkarmıyor 😉

**Spoiler**

Wolf o kadar canavarlığın arasında hala nasıl bu kadar masum olabiliyor anlamıyorum 😆Domateslere verdiği tepki o kadar sevimliydi ki .Aslında kitap boyunca Wolf'ta bir sıkıntı olduğunu hissettim hele o son anda trenden indiklerinde vazgeçirmeye çalışması tam o an dedim ki kaç Scarlet 😓
Ah Levana sen ne şeytansın, ne acımasızsın. Kendi halkını bile amaçların doğrultusunda kullanıyorsun.👿

Cinder ve kaptan çok iyi bir ikili oldu bence. Cinder, her ne kadar bir türlü benliğini kabul etmemesine sinir olsam da ona da hak veriyorum, sonuçta yıllardır yaşadığı hayatın yalan olduğunu, bir halkı,sorumlulukları olduğunu, kana susamış teyzesinin onu daha küçücük bir çocukken ateşe verdiğini öğreniyor ve daha sadece 16 yaşında.👸😖

Seriyi henüz okumayan varsa şiddetle tavsiye ediyorum😊Sizin bu seri hakkında ki görüşleriniz neler? Scarlet kitabını beğendiniz mi? yorumlarınızı bekliyorum 👇😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow Us @soratemplates